tiistai 21. lokakuuta 2014

Loppuviikosta kirjamessuille!


Tulevana viikonloppuna on taas se aika vuodesta, kun kirjojen ystävät suuntaavat sankoin joukoin Helsingin Messukeskukseen kirjamessuille. Niin minäkin. Tuttuun tapaan. Luvassa on paneeleita, keskusteluja, haastatteluja ja esittelyjä ja tietysti kirjoja.



Olen aina tehnyt tarkat suunnitelmat siitä, mitä tapahtumia menen katsomaan ja kuuntelemaan. Totesin kuitenkin viime vuonna, ettei etukäteissuunnittelu tässä asiassa ole minun juttuni. Huomasin viime vuonnakin jättäneeni lähes kaikki tapahtumat väliin. Vietin aikani kirjojen parissa ja messutunnelmaa tarkkaillen. No, enköhän muutamaa kirjailijaakin eksyne kuuntelemaan.

Tänä vuonna osallistun kirjamessuille bloggaripassin turvin. Ihan joka päivä en messuille pysty osallistumaan, mutta onnellisen sattuman vuoksi kahtena päivänä kuitenkin. Minä siis haahuilen kirjapinojen välissä sekä perjantaina että lauantaina.

Tällä kertaa osallistun hieman myös ohjelmaan. Olen nimittäin yhtenä kirjabloggarina Boknäsin osastolla 6g85 kertomassa bloggaamisesta ja antamassa kirjavinkkejä. Bloggarit päivystävät osastolla torstaista sunnuntaihin, minä lauantaina klo 13-14.

Kirjamessuilla tavataan!


P.s. Tarinoiden taikaa on nyt myös Twitterissä tunnuksella @TarinoidenTai.

4 kommenttia:

  1. Mukavia messuja! Minä löysin viime vuonna kiinnostavat tapahtumat lähes sattumalta, stressaamattomuus kannattaa. Tänä vuonna puolestaan huomasin, että suuri osa ohjelmista jotka haluaisin nähdä ovat sellaisia joihin en pääse. Huokaus. Messutunnelmasta voi onneksi nauttia, oli tilanne mikä tahansa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Linnea! Enköhän minäkin löydä kaikkea kiinnostavaa, vaikken etukäteen suunnittelekaan. Mukavia messuja sinullekin!

      Poista
  2. Olisipa hauska nähdä lauantaina! Minulla on koko perhe mukana, joten niissä puitteissa etenen. Tuohon päivystysaikaasi kuitenkin olen paikalla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elina, olisi tosiaan hauska nähdä! Tule moikkaamaan päivystyspaikalle. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi!